İrfan Buz: "İlk Devre 17 Puana Ulaşmamız Çok Önemliydi"
- İrfan Buz: "İlk devre 17 puana ulaşmamız çok önemliydi"ANKARA - Osmanlıspor Teknik Direktörü İrfan Buz, Akhisarspor maçı sonrası yaptığı açıklamada, "Çok önemli 3 puan aldık. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?