Bakan Eroğlu, "Tıbbi ve Aromatik Bitkilerle İlgili Çok Güzel Gelişme Var"
Bakan Eroğlu, "Tıbbi ve aromatik bitkilerle ilgili çok güzel gelişme var" "Yıllarca bunu değerlendirmemişler, koca karı ilaçları falan demişler"AFYONKARAHİSAR - Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?