8 Mart Sayesinde İlk Kez Palandöken'e Çıktılar
Erzurum merkez Yakutiye Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi, yaklaşan 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle hayatında Palandöken'i yakından görmeyen 35 kadını bölgeye götürdü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?