Bursa Bin 500 Öğrenci Farkındalık İçin Okula Maskeyle Geldi
Bin 500 öğrenci farkındalık için okula maskeyle geldiBURSA'nın İnegöl ilçesinde Alanyurt Kocatepe İlk ve Ortaokulu'nda eğitim gören bin 500 öğrenci, 2- 8 Kasım Lösemi Haftası nedeniyle 'Maskeni Giy, Lösemili Çocuklara Sahip Çık' sloganıyla okula maske takarak geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?