Başbakan Yıldırım: Bombalı Saldırı, Terörün Aşağılık Yüzünü Bir Kez Daha Gösterdi
Başbakan Binali Yıldırım, İstanbul'daki kanlı saldırıyla ilgili "Güvenlik ve adli birimlerimiz, bu alçak saldırıyı gerçekleştirenleri ve onları azmettirenleri mutlaka ortaya çıkartacak" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (11)