Madrid'deki 4'lü zirve sonrası liderler ortak bildiri imzaladı! İşte kararlar
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Finlandiya Cumhurbaşkanı Niinistö, İsveç Başbakanı Andersson ve NATO Genel Sekreteri Stoltenberg'in katıldığı Madrid'deki 4'lü zirve bitti. İki etap halinde gerçekleştirilen görüşmenin ardından liderler ortak bildiri imzaladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?