İzmir Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli, Bakan Olduktan Sonra İlk Kez İzmir'de
Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli, bakan olduktan sonra ilk kez İzmir'de (3)SEKTÖR TEMSİLCİLERİYLE BİR ARAYA GELDİTarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, İzmir'de, bakanlığıyla ilgili sektör temsilcileriyle Kaya Termal Otel'de bir araya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?