Samsun Devamsızlık Hassasiyeti Kanserle Savaşan Liseli Reyan'ı Okulundan Etti
Samsun'da 3 yıl önce kemik kanseri teşhisi konulan lise 3'üncü sınıf öğrencisi 17 yaşındaki Reyan Kaya, 4'üncü defa nükseden hastalığının ağır tedavi süreci nedeniyle devam yaptığı gün sayısı artmaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?