Maltepe'de başıboş köpekler dehşet saçtı! Mahalleden geçenlere saldırdılar
Maltepe'de başıboş köpekler mahalle sakinlerinin yazını kışa çevirdi. Köpeklerin mahalle sakinlerine saldırdığı anlar güvenlik kamerasına yansırken; site görevlisi, "Gezemiyoruz artık buralarda. Eşimin bacak kısmını ısırdı; 15 gündür evde yatıyor." dedi. Mahalle sakini Kıvanç Yücekan ise "Birçok kişiye saldırdı. Ciddi yaralanmalar da oldu. Çocuklarımızla yürüyemiyoruz." şeklinde konuştu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (3)