Diyarbakır Başbakan Yardımcısı Işık, "Kuzey Irak'taki Referandumun Faydası Olmayacak"
Başbakan Yardımcısı Işık, "Kuzey Irak'taki referandumun faydası olmayacak"BAŞBAKAN Yardımcısı Fikri Işık, Kuzey Irak'ta yarın yapılacak olan referandumla ilgili yaptığı değerlendirmede "Referandumun Kuzey Irak'a da, bölgemize de özellikle bizim coğrafyamıza da hiç bir fayda getirmeyeceği çok açık. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?