Sındırgı'da Covid-19 aşılama çalışması başladı
Sındırgı'da Covid-19 aşılama çalışması başladı Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca ve bilim kurulu üyeleri ile Türkiye genelinde başlayan Covid-19 aşı çalışmasında Sındırgı Devlet Hastanesinde de ilk aşı başhekim Dr. Murat Soner Çirkinoğlu'na yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?