Sarıeroğlu: "Enerjimizi ve Potansiyelimizi Boşa Harcatmaya Çalıştıkları Dönemlerden Geçiyoruz"
Son Dakika Logo
15.09.2017 12:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sarıeroğlu: "Enerjimizi ve Potansiyelimizi Boşa Harcatmaya Çalıştıkları Dönemlerden Geçiyoruz"

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, "Taş üstüne taş koymayanların bir de yapılan işleri bozmaya, birliğimizi ve kardeşliğimizi zedeleyici davranışlar ve algı çalışmalarıyla enerjimizi ve potansiyelimizi boşa harcatmaya çalıştıkları dönemlerden geçiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement