Sarıeroğlu: "Enerjimizi ve Potansiyelimizi Boşa Harcatmaya Çalıştıkları Dönemlerden Geçiyoruz"
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, "Taş üstüne taş koymayanların bir de yapılan işleri bozmaya, birliğimizi ve kardeşliğimizi zedeleyici davranışlar ve algı çalışmalarıyla enerjimizi ve potansiyelimizi boşa harcatmaya çalıştıkları dönemlerden geçiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?