Kovid-19 nedeniyle bir ay kapalı tutulan alışveriş merkezleri yeniden açıldı
Avusturya'nın başkenti Viyana ve Aşağı Avusturya eyaletlerinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakalarındaki günlük artış nedeniyle 1 Nisan'dan itibaren kapalı tutulan alışveriş ve kişisel bakım merkezleri yeniden hizmete girdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?