ZİMMETİNE 2,5 MİLYON DOLAR GEÇİRDİĞİ İDDİA EDİLEN BANKA MÜDÜRÜ ADLİYEDE
SİVAS'ta, müşteri hesaplarından zimmetine 2,5 milyon dolar geçirdiği iddiasıyla gözaltına alınan banka şubesi müdürü B.T. (47), adliyeye sevk edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?