Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: Son 22 Yılda 280 Milyar Dolar Yatırım Yapıldı
Son Dakika Logo
25.09.2024 12:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: Son 22 Yılda 280 Milyar Dolar Yatırım Yapıldı

Bakan Uraloğlu: "Son 22 yılda ulaştırma ve haberleşmeye 280 milyar dolarlık yatırım yaptık" Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tekirdağ'daki ziyaretlerinde son 22 yılda ulaştırma ve haberleşmeye 280 milyar dolarlık yatırım yapıldığını belirterek, hizmetlere devam... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement