Ulaştırma Bakanı Uraloğlu: Son 22 Yılda 280 Milyar Dolar Yatırım Yapıldı
Bakan Uraloğlu: "Son 22 yılda ulaştırma ve haberleşmeye 280 milyar dolarlık yatırım yaptık" Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tekirdağ'daki ziyaretlerinde son 22 yılda ulaştırma ve haberleşmeye 280 milyar dolarlık yatırım yapıldığını belirterek, hizmetlere devam... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?