Taksim'de tiner kullanan iki kardeşten abi, diğerini yaktı
Son Dakika Logo
11.08.2020 08:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Taksim'de tiner kullanan iki kardeşten abi, diğerini yaktı

Beyoğlu Taksim'de, iddiaya göre tiner kullanan iki kardeşten ağabey, kardeşini tinerle yaktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • VOGGGG VOGGGG:
    ÇITIR ÇITIR KIZARMIŞTIR. DOKUNMAYIN BİRBİRLERİNİ YESİNLER BEYOĞLUNDA TAKSİMDE ELALEMİN KARISINA KIZINA SALÇA OLUYORLAR RAHAT RAHAT YÜRÜYEMİYORSUN SAĞDAN SOLDAN BİR ANDA FIRLAYIP AGZININ İÇİNE KADAR GİRİP PARA DİLENİYORLAR. SÖNDÜRMESEYDİNİZ KEŞKE ACIMAYIN ŞUNLARA ABİSİNEDE BİR KOVA DÖKÜN YANSIN . 2 4 Yanıtla
  • ?????!! ?????!!:
    Hiç bir çocuk bu şekilde yaşamayı da ölmeyi de haketmez bütün suç büyüklerde 5 1 Yanıtla
  • Bingül teyze Bingül teyze :
    Bu çocuklar dünya ya tiner çekerek gelmedi lütfen anneler evlatlarınıza sahip çıkın ve bakabileceğiniz kadar çocuk 6 0 Yanıtla
  • fikret fikret:
    ölürüsün inşallah ta türkiye bir pislikten kurtulur.. 1 3 Yanıtla
    Değerbilene Değerbilene :
    Sen çokmu temizsin bu düşüncen belli ediyor 0 0
  • FARUK FARUK :
    TAKSİM BEYOĞLU CİHANGİR TİNERCİ BALİCİLERLE DOLDU İNSANLARI RAHATSIZ EDİP PARA İSTİYORLAR,BUNLARA KİM DUR DİYECEK????? 3 0 Yanıtla
  • Halil Halil:
    Batı da hergün bunlar oluyor. Ekstrem bir durum değil. 1 0 Yanıtla
  • fenerli fenerli:
    su dökmek doğru bir müdahale mi acaba hani söndürmek için dşünmezsin tamamda söndükten sonra 1 0 Yanıtla
  • Dul pelinsu Dul pelinsu:
    Bende o yollardan geçtim,zengin koca arıyorum 0 1 Yanıtla
  • bb bb:
    Şapkalı Çocuğun üstündeki işaret ne bir yerden tanıdık geldi. 1 0 Yanıtla
  • RTÜKE DUYURULUR RTÜKE DUYURULUR:
    ÇOCUĞUN ÜZERİNDEKİ TİŞÖTRE BAKIN SADECE BOŞ YAYINLARA CEZA KESENE KADAR SAÇMA SAPAN DİZİLERİ YASAKLASINLAR 0 0 Yanıtla
    Anne Baba Anne Baba:
    Görevini yapmasin çocuğa sahip cikmasin TV deki kanalı degistirmesin yasak ile düzeltiriz durumu. 0 0
    Cevap Cevap:
    Tshirtünde ne var anlamadım. 0 0
    elysa elysa:
    netflıx geldı aklıma :D 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement