Gasp Edildim Dedi, Kendini Bıçakladığı Anlaşıldı
Konya'da polislerin yaralı halde bulduğu ve gasp edildiğini söyleyen lise öğrencisinin, yeni kaydı yapılan yatılı yurda gitmemek için kendini bıçakladığı ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?