Hastanede Valiz Paniği: Unutulan Çanta Sahibi Geldi
Bolu'da İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin önünde unutulan valiz paniğe sebep oldu. Valizin sahibi çantayı almaya gelerek, 'Telaşla çantayı unutmuşum. Bomba diye bir şey yok' dedi. Valizden uzak bir noktada konumlanan meraklı vatandaşlar ise cep telefonunun kameralarıyla olayı saniye saniye kayda aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?