Hastanede Valiz Paniği: Unutulan Çanta Sahibi Geldi
Son Dakika Logo
10.09.2024 04:54
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hastanede Valiz Paniği: Unutulan Çanta Sahibi Geldi

Bolu'da İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin önünde unutulan valiz paniğe sebep oldu. Valizin sahibi çantayı almaya gelerek, 'Telaşla çantayı unutmuşum. Bomba diye bir şey yok' dedi. Valizden uzak bir noktada konumlanan meraklı vatandaşlar ise cep telefonunun kameralarıyla olayı saniye saniye kayda aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement