Milli okçu Yasemin Ecem Anagöz: "Öyle bir seviyedeyiz ki olimpiyat dördüncülüğüne üzülür olduk"
Son Dakika Logo
05.08.2021 12:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Milli okçu Yasemin Ecem Anagöz: "Öyle bir seviyedeyiz ki olimpiyat dördüncülüğüne üzülür olduk"

2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda karışık takım kategorisinde, takım arkadaşı olimpiyat şampiyonu Mete Gazoz ile birlikte 4. olan milli okçu Yasemin Ecem Anagöz, Türk okçuluğunun önemli bir seviyeye geldiğini, olimpiyat dördüncülüğünün bile iyi bir derece olmasına rağmen üzüntü verdiğini belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement