Bu tarım Bakanlığı ne işe yarar bilen varsa bana anlatsın ette de aynı oyun oynanıyor141Yanıtla
aydinli:
disi karpuz ici kabak kabak oglu kabak kim yiyecek onuu60Yanıtla
Doğru söze ancak yalancılar karşı çıkar.:
Peter olsunlar üretdiğiniz karpuz karpuz,domates domates değil.50Yanıtla
ECE:
Eğer halk olarak 2 sene kimse karpuz satın almaz ise üreticiler gerçek karpuz ekmek zorunda kalırlar ben karpuzu çok severim ama bu sene daha eve 3 karpuz almışızdır hele biri dolapta çürüdü attım yemeyelim.40Yanıtla
T.c:
Dalavere ile iş yapmayın kardeşim insanlara kabak asılı karpuz yedirmeyin adam olun adam insanlar sizden kalite bekliyor. 20Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (5)