Kamalak: "Rusya ile Aramız Açılmamış Olsaydı Kanaatimce Kilis'e Bu Bombalar, Roketler Atılamazdı"
Son Dakika Logo
12.05.2016 10:24
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Kamalak: "Rusya ile Aramız Açılmamış Olsaydı Kanaatimce Kilis'e Bu Bombalar, Roketler Atılamazdı"

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Kilis Valiliği binası Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak'ın gelişi Kamalak'ın açıklamaları Kamalak'ın çarşıyı gezmesi Saadet Partisi Genel Başkanı Kamalak: "Rusya ile aramız açılmamış olsaydı kanaatimce Kilis'e bu bombalar, roketler atılamazdı" "Fidan gibi gençlerimizi al bayrağa sarılı mezara gönderiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement