Kamalak: "Rusya ile Aramız Açılmamış Olsaydı Kanaatimce Kilis'e Bu Bombalar, Roketler Atılamazdı"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Kilis Valiliği binası Saadet Partisi Genel Başkanı Mustafa Kamalak'ın gelişi Kamalak'ın açıklamaları Kamalak'ın çarşıyı gezmesi Saadet Partisi Genel Başkanı Kamalak: "Rusya ile aramız açılmamış olsaydı kanaatimce Kilis'e bu bombalar, roketler atılamazdı" "Fidan gibi gençlerimizi al bayrağa sarılı mezara gönderiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?