Peşmerge Gittikten Sonra Kobani'den İlk Çatışma Görüntüleri
Son Dakika Logo
02.11.2014 04:27
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Peşmerge Gittikten Sonra Kobani'den İlk Çatışma Görüntüleri

Peşmerge'nin Kobani'ye geçişinin ardından kentte çatışmalar şiddetlendi. Bölgeden gelen son görüntülerde çatışma anları da çok net olarak göze çarptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (13)

  • KÜRT KÜRT:
    ya bu bizim kürtlerden adam olmaz . . türklerin tarihine bakıyorum destan yazmış adamlar bizimkiler hala kendilerini türklerle bir tutmaya çalışıyorlar . . hep kullanılmış kürtler tarihinde ama 10 asırdır türkler bize sahip çıkmış , türklerden ne eksiğimiz var eşit hak vermişler hala doymuyoruz illede vatan diyoruz kocaman türkiye herkeze yeter türkiyeyi kabullenin sahip çıkın bukadar basit. . 27 14 Yanıtla
  • sade vatandaş sade vatandaş:
    Öyle kahpece pusu kurarak ana kuzusu Türk askerini şehit etmeye benzemez. . . orada ya öleceksin ya öldüreceksin. . kiiii işid sizi orda tantuni yapabilecek güce sahip. . . bir avuç pyd/pkk teröristine pabuç bırakmaz işid. . . alır boyunuzun ölçüsünü. . . 8 22 Yanıtla
  • mert mert:
    Sana gurbanPeşmerge sonra dön Türkiyeyi bombala, kurdistan kurcaz 8 19 Yanıtla
  • BİR DOST BİR DOST:
    BU PEŞMERGEDEN NE BEKLERLER ACABA İŞİD BİR GECE DE ŞENGALİ ALDI ERBİL E 40 KM YANAŞTI ABD GİRDİ DEVREYE YOKSA DUMAN OLMUŞTU KÜRTLER. . . 12 11 Yanıtla
  • tc tc:
    İŞİDİ SEVMEK AHMAKLIK ANCAK BU SINIRLARIMIZI TEHDİT EDEN BİR DURUM DEĞİL AKSİNE RAHATSIZ EDEN PEŞMERGELERİN VE BU GÜNE KADAR DA PKK VE UZANTILARINA YARDIM EDEN PEŞMERGELERİN İMHASI İÇİN SEVİNDİRİCİ, ZATEN TÜRKİYE HALKI OLMAYI İSTEYEN KÜRTLER GAYET MEMNUN, BENCEDE ÖYLE OLMALI, BU ÜLKE KOLAY KAZANILMADI VE KÜRTÜYLE, LAZIYLA ÇERKEZİYLE, AYNI ZAMANA DA YİNE KÜRTÜ, TÜRKÜ, LAZI BU ÜLKEYİ KORUYOR, YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ HALKLARI. 9 7 Yanıtla
  • jehat jehat:
    Arkadaşlar çok yakında türkiyenin basına öyle bir felaket gelecek ki öyle böyle değil genel evleri coğalıyo(1) iki tane gence komşudur deyip yemek kötüren kadına tecavüz edemiyor(2) 6 yaşındaki çocuklara tecavüz ediliyor (3) sokakta bile ahlaksız şeylet çoğalmış hepimiz biliyoruz (4) namaz kılan yok denecek kadar az(5) sorsan herkes sütten çıkmış ak kasık (6) ALLAH kürt kardeşlerine yardımcı olsun . . Amin. 8 8 Yanıtla
  • SER SER:
    adamlar sınıra gelmiş zaten neyin mücadelesi 8 8 Yanıtla
  • kurmanci kurmanci:
    Aslında gerçek şudur is it le beraber milliyetçi barbar türklerde savaşyor çünkü işid öldürülen militanların kafalarını nye kesip orda bırakıyorlar sanıyorsunuz?? İşidin yarısı türktür mesela eski mitçiler kürt düşmanları ama bilmiyorlarki hepsi KOBANİYE gömülecek hatta onları gömecek ve cenaze namazını kılıcqk bi tek insan evladı olmayacak . . . . . . 5 10 Yanıtla
  • asil kürt asil kürt:
    Adam peşmergeden bahsediyor.sizler kürt düşmanlığından neden neden bu kürt düşmanlığı anlamıyorum yıllarca dillerini yasakladiniz isimlerni değiştirdiniz sonrada biz kardeşiz biri ben kürdum dediğinde terörist dediniz cumhurbaşkani bile olmuş kurtler oldu ama onuda oldurdunuz her kurt kentinin iki ismi var biri gercek ismi biri işkalcilerin koydugu isim yinede biz bu topraklarda kardesce yasamak icin hep baris dedik ama siz ne baristan nede savastan ankiyorsunuz klavye basinda sicak yatakta atip tutuyorsunuz atmaya devammmmm.... 7 5 Yanıtla
  • ..... .....:
    geçenlerde babanın leşide ordan gelmişti. . . sıra sende kobaniye gel. . . . . 6 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement