Vali Alpman ve Emniyet Müdürü Babal, Demokrasi Nöbetine Katıldı
FETÖ'nün darbe girişimi sırasında alay komutanlığına "çay içme" bahanesiyle çağrılarak gözaltına alınmaları planlanan Iğdır Valisi Ahmet Turgay Alpman ve İl Emniyet Müdürü Yüksel Babal, Söğütlü Mahallesi'nde vatandaşlarla çay içti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?