ESKİŞEHİR HASTALIĞINDAN BACAKLARINI KAYBETTİ, PROTEZLERLE TANGO VE VALS'E BAŞLADI
ESKİŞEHİR'de omuriliğin tam kapanmaması hastalığı olan 'meningomyelocele' rahatsızlığıyla dünyaya gelen 29 yaşındaki Derya Soyiç, 19 ve 22 yaşlarında sağ ayak ve sol bacağını kaybedince taktığı protezlerle dans etmeye başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?