KONYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI: SUYU TASARRUFLU KULLANALIM
KONYA Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, kentte su tasarrufuna yönelik uyarıda bulunurken, "Su tasarrufu, Konya'nın en önemli konularından çünkü su fakiri şehirde yaşıyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?