Bakan Fahrettin Koca paylaştı! İsrafa izin vermeyen doktor, yoldan geçen genci aşı olmaya ikna etti
İzmir'de Dr. Lütfiye Şahin, 6 kişilik BioNTech aşısının bir kişinin eksik olması sebebiyle israf olmasına izin vermedi. Dr. Şahin, yoldan geçen üniversite öğrencisi Egemen Kurtoğlu'nu çağırarak hem gencin aşı olmasını sağladı hem de israfa engel oldu. Bu güzel olayı ise Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabı üzerinden, "Gün gelir herkes aşı olduğu günü unutur. Ama bazı aşı hikâyeleri unutulmaz. İşte Egemen'in hikâyesi" ifadelerini kullanarak duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)