Açılan ateş sonucu hasar alan gemiler İstanbul Boğazı'ndan geçti
Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü, açılan ateş sonucu hasar alan NAMURA QUEEN ve LORD NELSON gemilerinin, Türk kurtarma römorkörleri refakatinde İstanbul Boğazı'ndan geçişlerinin tamamladığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?