Türkmen Komutan: Bize Atatürk'ten Sonra Sadece Erdoğan Sahip Çıktı
Son Dakika Logo
05.06.2015 03:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkmen Komutan: Bize Atatürk'ten Sonra Sadece Erdoğan Sahip Çıktı

Bayırbucak Türkmen Dağı Tugayı Komutanı Albay Fadıl, "Osmanlı'dan sonra bize sahip çıkan tek kişi Atatürk'tü. O günden beri bize sadece Erdoğan kol kanat gerdi." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (138)

  • MUSATAFA MUSATAFA:
    BU PARALI ASKERI NERDE BULDUNUZ YAKINDA CIKAR KOKUSU 19 50 Yanıtla
  • K.ATASEVER K.ATASEVER:
    TAYYİP SANA KAC PARA VERDİ KONUS... 26 34 Yanıtla
  • Misafir Misafir :
    Savulun lan osmanlı geliyor akparti sayesinde yürü 35 24 Yanıtla
  • 1000 göllü musa 1000 göllü musa:
    Makarna aşkına doğruyu söyle sana bunları kim söyletiyor ??? 29 22 Yanıtla
  • AKP...Allah*Kitap*Peygamber AKP...Allah*Kitap*Peygamber:
    AĞZİNİ YERİM SENİN KONUŞ KONUŞ...BİZİM ŞU SOLCU HAİNLER VAR YA DUYSUNLAR.....OYLAR AKP YE 25 24 Yanıtla
  • YALANCI SSK MÜDÜRÜ KASETCİ KEMO ve TERÖRİST KOALİSYONU YALANCI SSK MÜDÜRÜ KASETCİ KEMO ve TERÖRİST KOALİSYONU:
    OYUM AKP YE; VATAN İÇİN MİLLET İÇİN ÇALIŞAN PARTİYE DAĞITAN DEĞİL BİRLEŞTİREN YATAN DEĞİL ÇALIŞAN PARTİYE .IRKCILIK YAPMAYAN PARTİYE. 38 10 Yanıtla
  • mert mert:
    acaba komtanı kac paraya satın almıs 19 29 Yanıtla
  • limon limon:
    hdp den bi cacık olmaz 35 12 Yanıtla
  • mersinli mersinli:
    İŞİNE GELMEYEN YALAN HABER DEMİŞ size kuş tutsan gitti hazır aldı geldi dersiniz 38 8 Yanıtla
  • altunköprü altunköprü:
    bakalım türkmenler bu sözde türkmen komutan icin neder 9 31 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement