İşçiler Kuzey Marmara Otoyolu'nu Kapattı
3. Köprü Kuzey Marmara Otoyolu’nun Fenertepe bağlantı yolunda çalışan işçiler, 6 aydır paralarını alamadıkları gerekçesiyle çalışmaları durdurarak, bağlantı yolunu trafiğe kapattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?