İçişler Bakanlığı: Kayıp iki dağcıyı arama çalışmaları devam ediyor
Son Dakika Logo
02.12.2019 07:25
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İçişler Bakanlığı: Kayıp iki dağcıyı arama çalışmaları devam ediyor

İçişleri Bakanlığı, Bursa'da yürüyüş yapmak maksadıyla gittiği Uludağ bölgesinde kaybolan Mert Alparslan ve Efe Sarp adlı 2 dağcının arama çalışmalarının devam ettiğini açıkladı. Kayıp 2 dağcının ailelerine "biz buraya gidiyoruz" diyerek fotoğraf gönderdikleri ortaya çıktı. Fotoğrafı inceleyen ekipler Göller Bölgesi'nde çalışmalarını yoğunlaştırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement