KKTC'de çöp eve belediye çalışanlarından müdahale
- KKTC'de çöp eve belediye çalışanlarından müdahaleLEFKOŞA - Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde 15 yıldır evinde çöp biriktiren Alman uyruklu yaşlı kadının evi belediye ekiplerince temizlendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?