Fenerbahçe - Beşiktaş Derbisi Öncesi Polis 30 Taraftarı Gözaltına Aldı
Ülker Stadyumu'nda oynanacak Fenerbahçe - Beşiktaş derbisi öncesi polis, taşkınlık yapan ve alkollü olan 30 siyah-beyazlı taraftarı gözaltına aldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?