Termometreler 44 dereceyi gösterdi, sıcaktan bunalan kendini Akdeniz'e attı
Turizm kenti Antalya'da termometreler 44 dereceyi gösterirken sıcak havadan bunalan vatandaşlar kendini Akdeniz'in serin sularına bıraktı. Sıcak hava nedeniyle cadde ve sokaklarda çok az kişinin yürüdüğü görüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?