Aziz Yıldırım: "Galatasaray'la Dost Değiliz"
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın yüksek divan kurulu toplantısındaki konuşması "Galatasaray'la dost değiliz"- Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım: - "(Galatasaray'ın Kadıköy'de aldığı şampiyonluk kupası) Onlar orada saygı göstereceklerdi, kupayı da almayacaklardı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?