Antalya Bakan Albayrak Türkiye İlk Derin Sondajını Akdeniz'e Vuracak
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, ikinci sismik geminin devre girmesiyle Türkiye'nin kendi arama sondaj gemisiyle Akdeniz başta olmak üzere Karadeniz'de de rol alacağını belirterek, Akdeniz'de 2018 yılı içinde ilk derin sondajımızı yapacağız dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?