Gaziantep FK Teknik Direktörü Bulut: "İnşallah şeytanın bacağını kıracağız"
Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında 19 Aralık Pazar günü Yukatel Kayserispor'a konuk olacak Gaziantep FK'nin teknik direktörü Erol Bulut, ligde deplasmanda sadece 1 puan aldıklarını hatırlatarak ilk dış saha galibiyetini elde etmek istediklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?