İtfaiye aracına çarptı, "Ehliyetimi kaybedemem" diyerek kaçtı
İtfaiye aracına çarptı, "Ehliyetimi kaybedemem" diyerek kaçtı Kocaeli'de itfaiye aracına çarpan otomobilin sürücüsünün, "Ehliyetimi kaybedemem" dedikten sonra olay yerinden kaçtığı iddia edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?