İzmir'de vatandaşı tekmeleyen polis görevden uzaklaştırıldı
İzmir Valiliği, evinin önüne aracını park etmek isteyen vatandaşa şiddet uygulayarak tekmeleyen polisin görevinden uzaklaştırıldı. Açıklamada, "Orantısız güç kullanan personelimiz hakkında adli ve idari soruşturma da başlatılmıştır" denildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (2)