Bakan Koca: Bir hastanın iyileşmesini beklemek nasıl bir duygudur?
SAĞLIK Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs hastası eşini bekleyen vatandaşın videosunu paylaşırken, "Bir hastanın iyileşmesini beklemek nasıl bir duygudur? Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?