SPOR Kayserispor Onursal Başkanı Mehmet Özhaseki: Kora kor bir maç oldu
SPOR Kayserispor Onursal Başkanı Mehmet Özhaseki: Kora kor bir maç olduİlyas KAPLAN / KAYSERİ (DHA) - Yukatel Kayserispor'un Kasımpaşa'yı 2-0'lık sonuçla mağlup ettiği karşılaşma sonrası basın mensuplarına açıklama yapan Yukatel Kayserispor Başkanı Berna Gözbaşı, "İnşallah bu sezon daha... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?