İzmir'deki depremle ilgili gözaltına alınan müteahhitlerin ifadesi ortaya çıktı: Biz o zamanın şartlarına göre inşaatı yaptık
Son Dakika Logo
05.11.2020 08:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İzmir'deki depremle ilgili gözaltına alınan müteahhitlerin ifadesi ortaya çıktı: Biz o zamanın şartlarına göre inşaatı yaptık

İzmir'deki depremde yıkılan binaların müteahhit ve fenni mesullerinin de aralarında bulunduğu 9 kişi, emniyetteki gözaltı işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şüpheli müteahhitlerin ifadesinde, "Biz o zamanın şartlarına göre inşaatı yaptık. Eksik ya da yanlış malzeme kullanmadık" dedikleri öne sürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (12)

  • KÜL ADAM KÜL ADAM:
    DEMİRDEN ÇAL, C35 YERİNE C20 BETON KULLAN, SONRA DA SÖYLE BİZ O ZAMANIN ŞARTLARINA GÖRE YAPTIK EĞER ADİL BİR YAŞIYORSAK KASTEN İNSANLARI ÖLDÜRMEYE TEŞEBBÜSTEN SİZE MÜEBBET VERİLİR.. 28 2 Yanıtla
  • muro muro:
    mütahhide ruhsatı veren ve denetimi yapan belediye yani yapı kontrol degilmi. iyi yapılmayan bir apartmana belediye nasıl oturma izni veriliyor. 28 1 Yanıtla
  • xxx xxx:
    bence mütahitlerle birlikte belediye başkıanları imar müdürleri kontroller bunlarında sorumlu olarak tutuklanmaları gerekir sadece mütahitler ise hiç bir cacık çıkmaz aynı şekilde devam 22 1 Yanıtla
  • terapi terapi :
    adamlar haklıdır. o zaman demek ki onay veren belediye suçlu. yemişler demek ki susmuşlar. 20 1 Yanıtla
  • depremzede depremzede:
    bu olay 3 gün sonra unutulur gider ortada suçlu bulunmaz herkez sucu başkasına atar dava yıllarca sürer sonrası belli zaman aşımından dosya kapanır malesef olan kaybolan hayatlara olur türkiyedeki adelet kanun bu 20 1 Yanıtla
  • terapi terapi :
    belediye çalışanlarını da alın. ye kürküm ye yapmışlar. 17 0 Yanıtla
  • alperen YILDIZ alperen YILDIZ:
    ülen çimento koymayı ben unuttum gayriiiii..... 9 1 Yanıtla
  • İzmir İzmir:
    ALLAH belanı versin. Mazareti çok düşünmüş olmalısınız . canın cehenneme. 7 0 Yanıtla
  • erol erol:
    bahane hazır yönetmeliğe göre yaptık kim sizi denetledi bir söyleyin yonetmeliğe göre proje yapılmış olabilir ama uygulama aşamasında demirden çaldınız çimentodan çaldınız ve binalar toprak yığını haline geldi yav geçin bunları en basitinden bir şey diyecem döktüğünüz betonları kaz kez suladınız su betonun canıdır inşan açlığa dayanıyor ama susuzluğa dayanamıyor burdan örnek alın.... 2 0 Yanıtla
  • sivil vatandaş sivil vatandaş:
    kolonların kontrolü için söylüyorum . hiç mi güvenlik kamerası görüntüsü yok? eğer kesilmiş ise görüntülerden çıkar bina planı ile karşılaştırılıp gerçek öğrenilir. 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement