Seyyar sandık, sandığa gidemeyenlere ulaştı
Cumhurbaşkanlığı ve 28. Dönem Milletvekilliği seçimleri için Adıyaman'da sandığa gidemeyen yaşlı ve yatalak hastalar için seyyar sandıklar seçmenin ayağına gitti. 16 kişinin talep ettiği seyyar sandık, sandık kurulu başkanı ve görevlilerin kimlik kontrolünün ardından oy kullanma işlemi gerçekleştirdi. Hasta ve yaşlı vatandaşlar, sandığın kendi ayaklarına kadar gelmesinden dolayı teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?