Azerbaycan'la Ermenistan Arasında ''Dolma'' Krizi Çıktı
Son Dakika Logo
06.05.2016 10:26
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Azerbaycan'la Ermenistan Arasında ''Dolma'' Krizi Çıktı

Azerbaycan Kültür Bakanı, Türklere ait olan geleneksel dolma tarifini Ermenistan'ın sahiplenmeye çalıştığını, bu yüzden tarifin UNESCO listesine alınması için çalışma yürüttüklerini söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (10)

  • 47 Mardin 47 Mardin:
    Dolma lahmacub..kebab vs..hep kürttür 4 36 Yanıtla
  • reşo reşo:
    ermeniler hayatında dolma-sarma görmüşmü? hayatında Azeri komşusu hayrına ikram etmiş sonra kendisin ait olduğunu zannetmiş 15 6 Yanıtla
  • OĞUZ TÜRKOĞLU OĞUZ TÜRKOĞLU:
    Haber oldu iştahim cekti. Dolma türktür türk kalacak. 14 3 Yanıtla
  • turk turk:
    dogdugumdan beri dolma yiyorum 11 3 Yanıtla
  • kartal kartal:
    Azerilerden ne dost olur ne düşman olur ne de kardeş. Bn türküm kimse ysnlış anlaamsn onları ben iyii tanırm. 6 5 Yanıtla
  • sezgin sezgin:
    Tek derdiniz dolma olsun 2 0 Yanıtla
  • Sarma we Dolma Sarma we Dolma:
    Herkese Dolmalı günler dilerim büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim. .. 0 1 Yanıtla
  • ermeni ermeni:
    Ya bizim yediğimiz içtiğimiz ancak festfud ayakta atıştırmalık şeyler biz gâvurlar eringeniz o yüzden obezite çok bizde özellikle biz ermenilerin sıcak yemek alışkanlığı yoktur ama ermeni olduğum için yine de mutluyum 0 1 Yanıtla
  • gavur agop gavur agop:
    Dolma ermeni yemegidir Osmanli arsivlerine bakin 0 0 Yanıtla
    alperen alperen:
    Agop ismindeki gavur ne oluyor. Benim ülkemin insanlarina gavur benzetmesi yakismiyor 0 0
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement