Karaçalı Deresi, Dikili'yi kokuttu
Son Dakika Logo
18.05.2021 04:32
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Karaçalı Deresi, Dikili'yi kokuttu

İZMİR'in Dikili ilçesinde iki sitenin arasından geçerek denize dökülen Karaçalı Deresi'nde kirlilik ve kötü kokunun kaynağının bölgedeki bir mandıra olduğunu tespit ettiklerini belirten bölge halkı, Dikili Çevre ve Şehircilik İlçe Müdürlüğü'ne şikayetçi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • H. Sevgi Topaler. H. Sevgi Topaler. :
    1980 lerden başladı Dikili Simkur da yaşamımız. Evimiz tam derenin dibinde. Çocuklarımı tertemiz bir denizde büyütdüm. Bu problem birkaç senedir bize öyle bir dert ki. Şöyle böyle değil. Geçen sene torunlar komşumun torunlarıyla hasta oldu. Hemde çok kötü. Ardından biz. Ben bu konunun artık uzamasına dayanamıyorum. Haksızlık bu. Kalleşlik. Gece salıyorlar. Ve burnunuz bu kokuya dayanamaz. Gelin kokun isterseniz. Artık bıktık. Bu insanı Allaha önce sonra size bırakıyorum. Sorunu kaldırana çok dua edeceğim. İşimiz buna kaldı gibi. Herkesten yardım bekliyoruz. Bu yazı kazasız geçirmek hakkımız. Yazık mavi denizlere sahillere ve geleceğe. 4 0 Yanıtla
  • Erhan artan toyko sitesinde. Oturuyorum . Erhan artan toyko sitesinde. Oturuyorum .:
    Aynı rahatsızlığı bizlerde yaşıyoruz.gerği neyse yapılsın .teşekürler her kimin emeği varsa. 3 0 Yanıtla
  • Ahmet Baykan Ahmet Baykan :
    Salihleraltı mahallesi ve civarında kanalizasyon ve şebeke suyu yoktur.Konu hakkında İzmir B.Sehir belediye başkanına mektup yazıp yardım istedim.Bolge halkı adına.Kalici çözüm için üstümüze düşen neyse katkı anlamında) buna da razıyız dedim.Yeterki sorunumuzu çözelim. Sivri sinek için ilaçlama yapalım diye dönüş oldu.Bu köklü çözüm değil. Biz bataklığı kurutmak istiyoruz.Soz konusu dereyatagi içler acısı. İş bununla da sınırlı değil. Her taraf pislik içinde. Bölge için bir şeyler yapmanın zamanı çoktan gelmiş durumda.Yetkililerin daha çok zaman kaybetmemesi lazım. 3 0 Yanıtla
  • Hüseyin Gani Hüseyin Gani:
    Salihler altı Sahillerini kirletenleri kıniyorum.Görev yapmayan sayın görevlileri de lütfen göreve davet ediyorum.Çevre hepimizin. 2 0 Yanıtla
  • MUSTAFA KAYGUSUZ MUSTAFA KAYGUSUZ :
    Pandemiden dolayı Ankara gidemedim simkur baskanına aynen katılyorum özverili çalışmasından dolayı teşekkür ederim.Damlakent site sakini M.Kaygusuz. 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement