ANTALYA ÖNCE KAPISINA ÇIKTIĞI, SONRA TAVANINA OTURDUĞU OTOMOBİLLE İLERLEYEN SÜRÜCÜ VE ARKADAŞINA CEZA
ANTALYA'da otomobilinin önce kapısına basarak, ardından da tavanına oturarak yolda ilerleyen sürücü ve yanındaki arkadaşına 9 bin 133 TL para cezası uygulandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?