Batman'da Bıçak ve Sopalı Grup Okul Bastı: 10 Yaralı
Son Dakika Logo
27.11.2015 04:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Batman'da Bıçak ve Sopalı Grup Okul Bastı: 10 Yaralı

Batman'da bıçak ve sopalı yaklaşık 30 kişilik grup, bir okulu bastı. Kavgaya karışan 10 öğrenci, çeşitli yerlerinden yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (16)

  • uğur uğur:
    türkiyemizi bölmeye kimsenin hakkı yok 14 16 Yanıtla
  • DERSIMLI DERSIMLI:
    Bunların olayı bitmez.... 15 5 Yanıtla
  • Kürt Kürt:
    Bir kürt olarak utanç duyorum bu mağara milleti . Biz kürt milleti olarak adam olamayacağız türkleri örnek almamız lazım türkleşmek lazım 11 7 Yanıtla
  • ogrenci ogrenci:
    Olayi bilmeden sacma sapan konusmayin 11 4 Yanıtla
  • hg kürt hg kürt :
    boyle barbarlik insansizlik pkk lilar isidir onunicin adinizi yazin 1 13 Yanıtla
  • Adam gibi adam Adam gibi adam:
    Yeyin birbirinizi... 4 5 Yanıtla
  • fatih fatih:
    Birakin kirsinlar birbirlerini yontulmamis barzolar 0 5 Yanıtla
  • kobra koyar kobra koyar:
    yediden yetmişe kabadayı bunlar polisi görünce erkek kesilir hepsi tırsaklar 3 1 Yanıtla
  • murat soylu murat soylu:
    Arkadaşlar tek kelime demiyorum her konuyu abartmayin hepimiz kardeşiz arada olur tatsızlıklar konuları siyasete yönlendirip sacmalamak size yakışmaz 3 0 Yanıtla
  • Türkiyeli Bey Türkiyeli Bey:
    işte cahil Barbar insanlar Türkiye'ye yakışmıyor, halk olamiyorlar, hayvan belki 2 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement