İçişleri Bakanlığı: "5 ildeki 6 yerleşim yerinde karantina uygulaması sona erdirildi"
İçişleri Bakanlığı, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, 45 ildeki 2 ilçe merkezi, 6 belde, 92 köy, 47 mahalle ve 9 mezra olmak üzere, 156 yerleşim yerinde karantinanın sürdüğünü, 5 ildeki 6 yerleşim yerinde karantina uygulamasının sona erdirildiğini bildirdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?