Ender Kaya: "İlk hedefimiz Euroleague'e kalmak"
- Ender Kaya: "İlk hedefimiz Euroleague'e kalmak" Botaş Spor Kulübü Başantrenörü Ender Kaya: "Euroleague'de doğru basketbol oynamak ve gençlerimizin de orada basketbol oynaması en büyük isteğimiz" "Bu sene Ankara'ya kupa getirmek istiyoruz"ANKARA - Euroleague seçme turunda Lotos Gdynia... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?