Öğrenciler Kermeste Yedikleri Yiyecekten Zehirlendi
Öğrenciler kermeste yedikleri yiyecekten zehirlendiZONGULDAK - Zonguldak'ta bir ortaokulda öğrenciler yararına düzenlenen kermeste yedikleri yiyecekten etkilenen öğrencilerden 6'sı hastaneye kaldırıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?