Basketbolda Maçın Ardından - Zeljko Obradovic / Melih Mahmutoğlu
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Fenerbahçe Başantrenörü Zeljko Obradovic ve Fenerbahçe oyuncularından Melih Mahmutoğlu'nun açıklaması Basketbolda maçın ardından Galatasaray Odeabank Başantrenörü Ataman: "Obradovic'e 'maç bitti kazandınız hala neyin peşindesiniz' diye sordum ve aramızda bir tartışma geçti" "Fenerbahçe Kulübü Başkanı, Galatasaray'ı 'şike yapan sizsiniz' diye itham ediyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?